петък, 8 януари 2010 г.

Нова година, нов късмет и нов блог.

Или беше "нова булка, нов късмет''? Не се сещам. Както и да е, зарязах и изтрих предния си блог.
Казвам се Рал и съм на 12. Живея в Бургас. По професия съм идиот на пълен работен ден. Имам домашно чудовище, a.k.a. по-малка сестра.

Обичам
: музика и интернет.
Мразя: мнооооого неща.

Любими:
Група: Найтуиш, Гънс
Изпълнител: Таря
Храна: Пица, може би.
Музика: Метъл, рок, японско.

Хора, които уважавам:
Тези от интернет: Мими, Блага, Тети, Неси.
Тези, които съм виждала: Деси, Стели.

Хора, които мразя:
Янина, Христо и други индивиди от същата групичка.

Не съм от хората, които се правят на такива, каквито не са. Мразя такива хора. Аз не съм от най-скритите, но за сметка на това не изпъквам с водачество/красота/свалки с момчетата. Не мога и не искам да бъда такава.
Имам общо две истински приятелки. Две.
Десислава-познаваме се откакто сме се родили и оттогава тя не ме е предала, нито пък аз. Мога да 'и имам страхотно доверие. Живее до нас и иска сестра ми за своя. : D
Стелина-страхотно човече, дори и да се познаваме само от 2 години. Част от групичката на гореспоменатата Янина, но не е като тях и не е просто поредния робот на "Яниту". Може да пази тайна, затова я харесвам толкова. Има 20-годишен брат. <3
Всички от класа ми са идиоти. Това им е определението. Някакви принцески със самочуствие до небето, маркови дрешки и родители, фрашкани с пари. Момчетата са просто мечта-бият те, удрят те за всичко и ти се подиграват. Е, какъв хубав клас си имам.
Нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар