четвъртък, 11 февруари 2010 г.

Дъжд, смотан дъжд, смотана зима, смотано даскало и прочее смотани неща.

Писна ми от тая зима, да вземе да свърши и да дойде пролетта, че ми омръзна.
Че и заради дъжда не отидахме на театър.
Че имам да пиша и фик. xD
Имам 7 страници готови, обаче той ще бъде поне едно 15, сигурна съм. xD
И ми писна от хората в даскало.
В географията говорих с Цветито (както винаги xD) и тя ме пита дали вярвам, че има ад и рай. Казах да, но обясних, че мисля, че ада съществува, но не знам за рая. Тя мислеше точно обратното. После аз я попитах дали вярва в Бог. Тя каза да... И после попита "Ами ти?" и аз казах "Атеист съм, не вярвам в богове или божества." "Защо?" попита ме тя. "Ако Господ съществуваше, живота нямаше да съква толкоз.". И с това приключих разговора.
После, естествено, се карах с Христо. Отново.
Обаче това ме развесели. Тъжни булки ФТВ. <3


©© Еленко (eenk.com)

Няма коментари:

Публикуване на коментар